بی همگان به سر شود...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

عکس های غمگین از لحظات تنهایی

مولانا عجب گفت

 

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود

 

داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی‌شود

 

عجب دلتنگی تلخیه دلتنگی برای تو

 

تنها دلخوشیم اینه که تو هیچ وقت تلخی این دلتنگی و نمیکشی

 

دوستدارشما...اسما

 

 



نظرات شما عزیزان:

کامی
ساعت16:20---12 بهمن 1392
اجی النام دوشت دالم


قصه
ساعت2:17---12 بهمن 1392


عاشقی ک هیچ وقت باورش نکردی و زجه زدنشو نمیبینی
ساعت14:51---9 بهمن 1392
این همه راه اومدم دیدی جون ب لب شدم....دیدی چی گذشت اما دم نمیزنم

منو تو تا ته بازی مث دو خط موازی...من دیگه بی تو میمیرم تو باید بی من بسازی

خستگیش مونده تنم این همه راه اومدم .....دوباره ندیدمت بدم اومد از خودم

دیگه دیوونه شدم فک میکردم عاقلم....حسرت دیدن تو اخرش موند ب دلم

ششبو روزم آهنگایی شده ک منو یاد تو و خوبیات میارن
پاسخ:خخخخ قشنگ بود!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,ساعت 10:24 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت